Sudah lama tidak memblog dalam blog tersayang ni. Sangatlah tiada masanya nak merepek2..dah masuk tahun baru ni macam2 hal nak kena buat. Tambahan lg dah nak masuk alam rumah tangga ni.Sibuk dengan macam2 hal yg nak kena setel..Harini dapat anak buah baru.seronoknya..Nak tgok masa balik raya cina ni..tungguu...
Syarat2 Penyertaan : 1. . Follow Page FB BloggerUtara ( WAJIB ) : BloggerUtara 2. Follow BLOG semua PENAJA ( WAJIB ) : aryshafayyadh | Kasihku Amani | Mrs Secretary | Dunia Zumal | Murni Alysa | Husna Zahidi | Cerita Orang Bujang | Fatimah Nabila | gnisnuy | Permata Biru | Arzmoha | Tasha Qisha | Hikayat Budak Pening | Yan Ty | Zai Zamree | Kira Sakura | Arwendanish | Siti Nurzafirah | Siti Sharini | Mia Zain | Cik Ash 3. Follow IG semua PENAJA (bagi yang ada) : @arysha_fayyadh | @zumal84 | @murni.alysa | @dearhusnaaa | @cikpinz | @timmmbill | @gnisnuy | @arzmoha | @tashaqishaofficial | @yantlee | @zai...
salam nor... ni kak aimi ni.. nak confirm semula dgn nor..jadi ke nak order cupcakes 25pcs tu???
ReplyDeletesalam nor.. esok akak dah cuti.. tu yg bgtau hari ni gak.. sabtu nanti akak maybe hantar around 10am... nanti blh tak nor bg address?? explain sket rumah yg mana satu, supaya senang nak cari.. lagi satu, kalau nor dah bank-in payment, nanti email akak ya... total RM42.. email akak: aimi_jalina@yahoo.com
ReplyDelete