Syarat2 Penyertaan : 1. . Follow Page FB BloggerUtara ( WAJIB ) : BloggerUtara 2. Follow BLOG semua PENAJA ( WAJIB ) : aryshafayyadh | Kasihku Amani | Mrs Secretary | Dunia Zumal | Murni Alysa | Husna Zahidi | Cerita Orang Bujang | Fatimah Nabila | gnisnuy | Permata Biru | Arzmoha | Tasha Qisha | Hikayat Budak Pening | Yan Ty | Zai Zamree | Kira Sakura | Arwendanish | Siti Nurzafirah | Siti Sharini | Mia Zain | Cik Ash 3. Follow IG semua PENAJA (bagi yang ada) : @arysha_fayyadh | @zumal84 | @murni.alysa | @dearhusnaaa | @cikpinz | @timmmbill | @gnisnuy | @arzmoha | @tashaqishaofficial | @yantlee | @zai...
Hai july..
ReplyDeleteaku baru tau ko eksiden.. Alhamdulillah Allah masih panjangkan umur ko..
Dasat jugak eksiden sampai keta terbalik..
ape benda yang melintang yang korang nak try elak tu sampai leh eksiden?
Besarke besi yang ko langar tu sampai bole terbalik kereta?
ReplyDeleteoits..juli..ko eksiden???aku baru baca blog nih,ketinggalan ketapi upernya aku...
ReplyDeletealhamdulillah ko slamat...camno la smpi bley terbalik tu...saspen aku nengok siot...huhuhu..
anyway, aku ucapkan selamat recover!jgn lupa mkn obat!
luv u..
dahsyat ekk tebalik keta...syukur juli n huby ok...bw keta pasni berhati2 ya utk ingatan kita semua...
ReplyDeletedahsyat ekk tebalik keta...syukur juli n huby ok...bw keta pasni berhati2 ya utk ingatan kita semua...
ReplyDelete