1st child-Airis fatiha

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2nd child - Irdhina Sofia

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, January 30, 2009

underworld 3-rise of the lycans




Malam td tgok movie kat gsc qb. Dah 3minggu xde aktiviti wayang-wayangan bersama habib. bosan la xde citer beh.last movie citer adam sandler bedtime stories. Tapi dengar citer adam sandler tu penyokong israel..haha.lama dah duk boikot2 sesetengah produk. Berbalik pada cerita underworld. Jalan cerita best. Mantap. Sbb yg sebelum ni duk tgok jugak.Tp yg ni dia flash back kenapa lycans lawan dengan vampire. Kalau sapa yg pernah tgok yg sebelum ni, mmg kenal dgn watak heroin tu si selene. Rupanya watak yg uw-3 ni kakak dia waktu zaman dolu2 sonja . Dalam citer ni pun ada citer pasal elders (vampire) mcm cerita twilight. beli buku twilight last2 tak habis baca.agak pemalas sungguh membaca saya ni..huhhuh

No comments:

Post a Comment

Comment