counting days no more, hours minutes and second only..hehe

Aku xde idea dah nk buh entry. sebab xpikir apa dah.pasal majlis kawin aku je. Tak sangka rupanya org tu dah lama ada depan mata aku tu adalah bakal suami aku.haha..bibud bibud...flash back balik camana perkenalan kami mmg biasa je. sekolah menengah sama..tp kelas lain..coincidently masuk matrix sama2 kelas sama dua2 sem..huhu..sedangkan masa kat sekolah abs pun aku bukan kenal sgt dia..kenal gitu2 jela.pasal dia kelas krkerek..aku kelas biasa je..hehe..pastu masuk u xsama la..dia um aku usm.tp duk contact gitu2 jela..n surprisingly aku dgn dia xpernah bercinta pun sebelum tunang.kawan2 je..aku ada org lain dia pun sama.tp aku xberapa bahagia dgn yg sebelum ni.at last ex aku kawin dgn minah sarawak mana tah sesat.tah2 lama wat spare part belakang aku..haha..tunang aku propose masa sehari sebelum valentine day tahun lepas..bg cincin..ahaks..masa tu igt lg aku mmg tergamam terus..bulan 5 baru la kitorg betul2 bercinta lepas tunang..sampai lah la ni..huhu..27hb ni akd nikah..huhu..cam xpercaya je..doakanlah kebahagian kami ye kawan2 semua..:)

Comments

Popular posts from this blog

Sharing Produk SimplySiti Terbaru untuk 2016

Check list keperluan ibu dan baby( newborns)

Mata kiri berdenyut, low blood pressure, low hemoglobin?