1st child-Airis fatiha

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2nd child - Irdhina Sofia

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, March 12, 2009

Lelaki Hensem vs Lelaki Tak Hensem


Entry aku kali ni nak menyedarkan org2 diluar sana pasal hensem xhensem.pasal tunang aku ada org cakap mcm muka bob af ada..mcm shrek ada.biarlah mereka berkata2 kerna kata2 mereka itu membuatkan aku lg sayang pada dia..haha..think positif..tp pada mereka yg berkata2 tu aku redha n terima je..mgkin pada pandangan mereka ke'henseman' itu lebih penting dr segala2nya..biarlah mereka berkata2.
mungkin pada dirinya pasangannya sangatlah 'hensem'.mungkin juga irtu merupakan gambaran,persepsi ikhlas dirinya pada pasanganku..its ok.kesian lelaki xhensem..huhu..kerana diriku bukanlah sehebat cleopatra dan dirinya bukanlah sehebat nabi yusof a.s. terimalah pasangan anda sebagaimana dia menerima diri anda.pikir2kanlah wahai sahabatku sekalian,doakan aku n pasanganku bahagia hendaknya.AMIN. semoga kebahagian itu bakal dikecapi hendaknya..

Lelaki Hensem vs Lelaki Tak Hensem( gambaran buruk pada mereka)

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap:: woow, cool giler...
kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...

kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfect
kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!

kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat...
kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..
kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya
meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)...

kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam
kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...

kalau lelaki handsome tak mau bergambar
perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?...

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen
kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu....

kalau lelaki handsome bersedih hati
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on
kalau lelaki tak handsome bersedih hati
perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan ni?



1 comment:

  1. AKu sokong. Semoga ko n habib bahagia hingga ke akhir hayat. Amin.

    ReplyDelete

Comment