Tuesday, April 21, 2009

Aku Sebenarnya...

Aku sebenarnya nk edit blog ni.rasa mcm serabut. Tapi susah la nk edit2 semula. Tula haritu tukar jadi 3 kolum.Tp sekarang rasa serabut plak tgok.Tgah pikir camana nk buang2 mende2 xberguna ni. Mgkin ada gak link2 blog yg akan aku buang kot.huhu..tgokla.Tp takde masa. Sbb tgah nk write article pun tgah kebuntuan idea sgt.aduyai..bagaimana ni. Aku dah xsabar nak lik kampung sangat ni. Jumpa hero dua org kesayangan aku yg nk perg vietnam tu. Tgah pikir gak nk beli apa kt diorg sebenarnya. Rindula kat dua org hero tu nant.huhu.Tunggu aku kena g vietnam la kot.hehe..jalan2 makang anging ( bak kata org terengganu,hehe). Memang ada plan sgt2. Pasal jeles dgn org lain yg dah g jalan2 over sea.hehe. Tp kena kumpul duit la untuk mencapai impian tu.hehe..sacrifice a lot.haha.okla nk sambung keroje yg xsiap2.

2 comments:

Comment

Happy New Year

Assalamualaikum semua.. Selamat tahun baru buat semua..