Games

Games Brick..hehe batu bata

Aku mmg sgt suka main games sejak dr kecik. Ganas kan?hehe..masa dulu2 aku igt lg main games yg mcm tape. ada games macam2.sejak zaman awal 90-an.aku igt lg mula2 dulu masa kecik masa darjah 1-3 aku suka main brick games.haha.sapa yg ada brick games wah mmg kaya ar jugak time tu.kena susun batu bata la konon.berbagai warna...


Console games dengan tapenya

Pada masa yg sama aku suka main games console, era yg sama. kat rumah aku mmg ada games console. Kat rumah nenek aku pun sama, aku akan main lepas mengaji dengan pak itam aku. hehe..kadang2 baca komik2 merapu alam perwira la, gila-gila, pedang setiawan la..hehe..ganas2. Aku igt lg la games2 yg aku suka main, mcm mario dengan games2 disney.hehe..tp kalau main aku selalu kalah dgn kakak aku..tensen..bila aku pindah rawang kejap, tiap kali balik mengaji aku perg kedai apek selang 3 rumah dgn aku main games..haha..50sen setengah jam.hehe..berjam2 aku main sampai la mak aku balik keja.pekejadah. masatu aku igt lg, aku darjah 6. Nak UPSR dah tu..hehhe..alhamdulillah bukan nk riak atau apa.dapat gak 4A..keke..tp xdapat masuk asrama penuh.cit cit.xde rezeki..


ni gameboy.sapa pernah dengar? popular woo dulu2..lagi mahal dr brick games.tp aku xmampu la nk beli dah.masa tu dah darjah 6 kot.adik n kakak aku membesar so xdela nk sgt beli mainan ni dah.



Then masa form 4 n 5.aku igt lg tamagotchi..sapa igt?haha..aku xbeli pun.mahal gak la.budak2 cina kelas aku gila tamagotchi sungguh. kan leh sambung kalau nk lawan. Jaga dia,Bg makan elok la. apala..ceh..kalau tjaga elok2 nnt mati.hehe..kelako.aku pernah try la main kejap.okla..not bad.


Pada masa yg sama PS pun kuar.hehe.tp mahal la.aku pun xpernah main pun.Tp lepas kawin aku berjaya gak main dgn laki aku kt rumah PS2. Melepas gian ar main games. Games lawan2 plak tu..hehe..beh2 asik kalah je dgn aku..huahahahha...padan muka.aku teringin nk main final fantasy tp tunggu la dulu yep..hehe

Comments

Post a Comment

Comment

Popular posts from this blog

Sharing Produk SimplySiti Terbaru untuk 2016

Check list keperluan ibu dan baby( newborns)

Mata kiri berdenyut, low blood pressure, low hemoglobin?