Resepi:karipap suami isteri

Dkebzan ini, aku upload gak entry harini..haha..byk nak masuklg entry.so this is the 1st one for today..

Aduhai..dek kerna aku sayang sangat kat suami aku tu yang teringin makan karipap, aku pun buatlah. Walaupun hakikat yang sebenar aku xpernah buat sendiri kalau kat rumah.hehe.Aku biasa tolong mak aku je buat. Tp yang sediakan doh dgn inti mak aku la. Aku tukang buat je..hehe..tp hasil aku xla selawa and secantik yang mak aku buat.hehe.maka ,walaupun semalam letih,aku buatlah karipap ayam. Nak dijadikan cerita, wekend baru ni laki aku siap beli lg adunan untuk wat karipap.haha.kelaka.aku kata aku xpayah guna xpe.Maka, perlumbaan membuat karipap dan pertandingan karipap siapa cantik telah berlaku.haha.aku balik2 kerja.solat apa semua. Start wat kul 6.30 sambil menonton cerita matahari yang tah aku tatau pucuk pangkalnya.hehe..Start kul 8 start buat sampai kul 8.30 gitu.Haha..karipap yang gemuk2 tu yang dia punyalah.Yang aku punya xla segemuk,gebu mcm yang dia buat.kuikui..

Julie: ala, xpayah guna uli ke apa nk buat.Kita tgok karipap sapa yang lawo
Habib: org dah beli pengepit nk buat karipap tanak guna. Gunakanlah kemudahan yang ada daripada menyusahkan diri.hehe



Makan karipap depan tv dengan teh o panas.pergh ada umph..keke..

Last2 lepas makan aku kata, alamak gemuk...lama xg joging.yang aku pelik, bila aku timbang pasal berat turun?ker penimbang salah?sdgkan aku ada 2 penimbang lg tu.and aku rasa mcm badan mcm xfit mcm masa muda2 dulu di waktu aku rajin ke tasik harapan joging dan badminton dgn geng2..hehe

Comments

Post a Comment

Comment

Popular posts from this blog

Sharing Produk SimplySiti Terbaru untuk 2016

Check list keperluan ibu dan baby( newborns)

Mata kiri berdenyut, low blood pressure, low hemoglobin?