1st child-Airis fatiha

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2nd child - Irdhina Sofia

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, July 1, 2009

KERETA?

Sapa ingat poll kereta hari tu?angkat tangan..sapa boleh teka kereta apa yg aku pilih?haha...xde dalam pilihan poll itu.Maaf kepada sesiapa yang menvote, sesungguhnya aku hanya mampu memiliki kereta dot dot dot sahaja...

Klu?

buatan malaysia
kaler hitam
1.3 cc

Bila dapat?

maybe dalam 2,3 minggu kot..

Kenapa pilih kete ni?

Pasal in budget..
a car now a days is not a luxury, its a necessity..right?

So, my question?

Sapa leh jawab sila jawab..haha..mcm la ada org yg interested nak jawabnya..


Lots of luv

Julie

8 comments:

  1. erm..tak kisah la kete lembu ke apa..janji senang gerak sana sini..dah cukup dan tak menyusahkan org lain.

    Saga 1.3..erm...okie la kot, kalau ko kata arituh nak save bajet kan.. better amik saga je.
    sparepart pon senang nak dpt

    ReplyDelete
  2. akhirnya..ada org sokong..haha..ada kawan aku kata hodoh

    ReplyDelete
  3. ignore it ape yg orang nak cakap. masalahnya..guna duit dia ke? dia ke yg akan bawak? tiap2 bulan..dia bayar?

    esok time susah..ko tolong dia..dia naik gak keta tu. so just ignore.

    ko buat la 1 keputusan yg tepat. bagi aku okie je saga

    ReplyDelete

Comment