UPDATE !!!!

dr pena juli ..

Salam..hai semua, lama aku xupdatekan? ada org rindu aku ke?hehe..:)
Aku hanya boleh online masa adik aku suraya balik je..sapa2 nk beli shawla2 sila ke butik
bebileidi..ada kat links soping2 tu..;)

So, aku nk kongsi aktiviti yang aku buat selama dah mc seminggu kat kampung ni. sharing is caring right??

1st
:: makan, tido n menternak lemak..serius!!!
2nd:: membaca? yup..ada la buku new moon ( malangnya xhabis2..lazy to read), ujang, nur...hehe..AL-QURAN?IsyaALLAH..
3rd:: jahit silang..benar.bab menjahit biasa sure2 aku xreti..tp yg ni aku reti la sikit2..



4th:: main gemm..PS2...yuhuhuhu
5th:: tgok2 tv...pulun2 citer kat astro...zati dan mawas..tidak ketinggalan betty..hehe
6th:: erm... bebel2 n gaduh2 dgn adik bongsu aku si capikoh..

7th:: seni botol sos..hehe..hentam sajalah..


kadangkala rasa mcm nk kerja je..tp kadang rasa mcm malas pun ada..hehe..

so, aku sdg menunggu 12hb ni ..kalau dijinkan, kaki aku akan baik la semula. Aku xsabar nak berlari, memanjat dan semua aktiviti yg tidak menyakitkan kaki.Bersyukur bila dapat guna balik kaki, bila xde tu rasa mcm susah sangat..hanya tuhan yg tahu.

Comments

Post a Comment

Comment

Popular posts from this blog

Sharing Produk SimplySiti Terbaru untuk 2016

Mata kiri berdenyut, low blood pressure, low hemoglobin?

Check list keperluan ibu dan baby( newborns)