Monday, July 27, 2009

Pindah rumah..

Huihs...Last week mmg penat yang amat. Aku berpindah rumah sbb xlama lagi encik HABIB dah dapat kerja kat KULIM. Tapi yang bestnya, dia punya project dekat Bukit Bendera. ahah..

Nak tau kat mana aku pindah? tingkat 7 dekat Villa Seri Kenanga jugak.haha..Mak aku gelak je bila aku pindah tempat sama..kukui..Daripada tingkat 16 turun ke tgkat 4 lepas tu naik semula tingkat 7?haha..pekejadah..Tapi en HABIB selalu tersilap cakap setiap kali aku nk pi turun tingkat 4.hehe

gambar? Nanti ada masa gue upload naa

3 comments:

  1. ooo.. VSK.. taw2.. pnah jugak dlu nk pindah sana.. sbb u-heights mahal sgt.. tp kwn ckp da penuh VSK tu.. akak keje school mana dkt usm tu?

    ReplyDelete
  2. huhu, penatnya lah pindah turun naik. Macam nak pindah bilik masa masuk sem kat IK ni..hehe, tapi kalau pindah rumah haruslah barang banyak kan Kak.

    ReplyDelete

Comment

Happy New Year

Assalamualaikum semua.. Selamat tahun baru buat semua..