TEAM KONVO VIP..:) part 1





Salam..

Akhirnya aku dapat update jugak gambar dekat dtsp..perghh
Semalan mmg sangat hectic...seharian aku jaga semalam dan berkenalan dengan vip USM.
Gambar tak ada la karang depa kata aku paparazi aka mamarazi. Tahun ni ada 6 org yg dapat ijazah kehormat dan emeritus. Kali ni ada screening H1N1 ..aku pun dahla petugas lagilah kena scan, vip pun semua kena. Even Tuanku cancelor pun kena scan tp di bilik khas. Alhamdulillah aku sehat ,tgok tu ada sticker hijau hehehe

So, tugas aku jadi ajk vip. Jaga kat foyer, so akulah insan yang bertemu dgn vip itu. Jalan dekat karpet merah yg aku mmg xpernah lalu hehe..

Bila masuk dalam dewan, wahhh...rasa semangat nk berkonvo tu kembali walaupun aku rasa malas nk belajar.habis?apa yg aku rajin?wake up wake up..juli jgn malas2 ye.Aku rasa aku punya motivasi diri makin kurangla..isk kenapala ek.

Nyway, perkenalkan yg lain2 tu geng aku jugak kak linda, awin dgn fiza semua staf alumni usm.heheh..Ada lagi tp xsempat nk tgkap gambo..esok sambung deh..chau

Comments

Post a Comment

Comment

Popular posts from this blog

Sharing Produk SimplySiti Terbaru untuk 2016

Mata kiri berdenyut, low blood pressure, low hemoglobin?

Check list keperluan ibu dan baby( newborns)