1st child-Airis fatiha

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2nd child - Irdhina Sofia

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, September 1, 2009

Ada org guna nick aku kat shoutbox dan maki diriku sendiri?

Ni apa yang aku jumpa kat shoutmix:

juli aku la girl paling dol dlm dunia

Salam semua...

Nampaknya mcm ada org tak puas hati dengan aku pada hari ini dan menulis kat shoutmix itu..

Siapakah gerangan??? Just show urself!!!

Atau ada sesiapa yg terasa ???

Bagitau jela...

Rasanya xde plak aku maki org dalam blog ni..ada ke?

curious...curious...

signing off~

3 comments:

  1. Siapakah gerangan org nyer juli
    klu dpt tau
    jom kita ramai2 buang dia dr jambatan pulau pinang...hehee

    ReplyDelete
  2. huhuhu... pikir positif... org lain kot yg dimaksudkan... :)

    ReplyDelete
  3. saya tidak point kepada sesiapa pun lg..hehe

    ReplyDelete

Comment