1st child-Airis fatiha

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2nd child - Irdhina Sofia

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, November 10, 2009

SEMUA INI COBAAN...(bak kata PRamlee)

Salam siaran kembali

Hidup ini cobaan..( igt x dialog ni?)

Apesal lah saya jadi macam orang dolu2 plak..hehe.Tahla..sebenarnya saya sedang mencuba sesuatu yang baru.Apabila datang macam2 halangan rasa tak mampu pulak nak tempuhi.Memang ...bukan susah nak senang, bukan senang nak susah bak kata segelintir orang ye dak?

Kadangkala semangat seseorang tu memang mudah hilang akibat kesan2 sekeliling( orang sains cakap macam nilah, tak pandai putar belit).Cakap fakta semata-mata..agak buta seni sedikit disitu.Tapi bukanlah teruk sangat, cuma tak seberapa hebat berbanding sasterawan dan ahlil2 seni gitu.

Apa yang saya nak cerita sebenarnya adalah berkaitan dengan usaha dan matlamat.Macaman nak bagi diri kita sentiasa bersemangat atau bermotivasi? I can see myself a bit lack of that rite now.Bukan sedih pun.Cuma kurang bersemangat..huhu.Is it to personal to tell?Nope, just want to share..

adios..

No comments:

Post a Comment

Comment