Adik bongsuku capikoh demam...huh risau


p/s :post dalam bahasa pahang yer buat capikoh..

Salam semua..

Adikku yang bongsu capikoh @NURSHAFIQAH dah demam 6 hari..Siap post dalam blog lagi tu.Walaupun kamu ada blog.Tapi koi lupa la blog aok.Terharu dak kakak kamu post dalam blog?

Kamu ingat dak masa kecik kamu masuk sepital masa umur 4tahun sebab lelah?Mesti tak ingat kan?huhu.Masa tu kena lelah.Seminggu jugak kat spital kena pam2 dengan oksigen.

Yang kali ni suspected denggi.Berderau darah koi mendengar mak koi kaborkan.Tula haritu sibuk sgt wat tart la apa.Sampai lupa nak kol balik.Sedih koi mendengar suara mak koi.Hari khamis tu dah kol dah kabor demam.Tapi koi xpercaya demam2 sekarang ni mcm2.Demam tu ibu penyakit.Tapi penyakit sebenar kita tatau.Xlalu makan koi rasa.

Jadi, saya harap kawan2 semua dapatlah sama2 mendoakan kesihatan adik saya yang bongsu ni. Saya tak mintak banyak, doa je.terima kasih atas kesudian semua.semoga dipermudahkan.aminn

p/s: puan capikoh, sila buka web ni yer...
http://www.salindah.com/farmasianis/pdf/denggi.pdf

Comments

  1. oo..denggi ke? suh minum 100plus banyak2. insya-Allah akan membantu

    ReplyDelete
  2. budak degil...camana suh pun degil gak..huhu

    ReplyDelete
  3. As Salam Julie..kOi doakan adik aok sembuh cepat..demam skrg nie mmg bahaya lau masuk sepital lg bahaya lg byk penyakit ley dpat bukan dpt kurangkan pon..
    julie cm ner ode tart ritu ok ker aok xciter pon..weh aok perasan dok iklan simply siti guna ayat DERAS bukan cepat..skrg nie siti dgn sh shahirah byk guna bhasa pahang kan...

    ReplyDelete
  4. Salam Julie
    Semoga cik capikoh cepat sembuh...kelly pun asal pahang juga tapi tak pandai sangat nak guna loghat...maklumkah dah banyak sangat makan keju he3

    ReplyDelete
  5. Harap adik kamu cepat sembuh dan dijauhkan dari penyakit yg merbahaya

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment

Popular posts from this blog

Sharing Produk SimplySiti Terbaru untuk 2016

Mata kiri berdenyut, low blood pressure, low hemoglobin?

Check list keperluan ibu dan baby( newborns)