I am not satisfied....

Salam...

Thats all for today..harap maklum, mood xbaik...angin pus pus kembali lagi..biasalah org berpenyakit mcm saya.tiap2 bulan adooo..Suddenly...semua datang..Kena berkira ke?tahla rasanya wajib berkira..I just cannot be ikhlas to do it..coz..ahhh forget about it..asik tak puas hati je.Tak boleh ke wat keje elok2 dan aman puan juli oit..No, This is so unfair at all....Sabaq2 nak masuk bulan Romadon dah ni. Kerja tak berkat nanti.Isk...carry on jela..Buat jela..Camana nak dapat APC ni.Wat keje semua nak berkira ha?Nonsense la semua ni. APC? Alah lagi nonsense...

Jap,korang ada tak berkira bab2 duit ni? In this kind of world, there is no one who is not bother with money.Tipula...kalau kata, aku tak kisah. Setiap kali, ingat je ni.Rezeki itu tuhan yang bagi..Ingat ye..Dah pergi buat kerja..babai..sekian bebelan pagi yang dah nak masuk tengahari..

Wassalam..

Comments

  1. laaa juli nye cerita tergantung....sila sambung next episode...

    ReplyDelete
  2. aku sebenarnya malas bebel..meh aku ebbel kat ym

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment

Popular posts from this blog

Sharing Produk SimplySiti Terbaru untuk 2016

Mata kiri berdenyut, low blood pressure, low hemoglobin?

Check list keperluan ibu dan baby( newborns)