Wednesday, October 6, 2010

1 tahun 6 bulan 1 minggu 1 hari

Salam semua...

Sebenarnya xde apa yg menarik dengan entry kali ini. Status di atas adalah usia perkahwinan kami.Seperti biasa, xde lain x bukan...entry ini adalah mengenai luahan hati tuan punya blog.Tiba-tiba harini rasa suram n kelam sikit..Macam biasalah sebab apa.Walaupun dah ada beberapa orang yang bosan dengan benda yg sama berulang kali disebut...Tuan punya hati xpernah bosan.Biasala, manusia selagi xdapat selagi itulah akan disebut2.Mungkin saya bukan manusia yang hebat dan sempurna.

Walaubagaimanapun, just nak sharela...benda yang dah dibuat sebenarnya yang xpernah saya beritahu semua pun pada famili...tp semua ni saya je yg buat.Hubby xbuat apa pun lagi dan berharap bila dia buat ujian itu, dia okla..

Period memang stabil tak pernah xdtg ke,atau apa pun..Berat BMI?stabil lg walau sedikit terlebih lemak..heheh.So far, xde apala yg pelik2.cyst ka...fibroid mmg xde...so?

1) Makan Biodex- 3bulan- dah stop
2) Pergi urut- 3 kali- dah stop
3) Jumpa doktor -dah 4 session
4) Makan Clomid- 2 bulan( skrg)

Just wait n see and pray for me..Duit?Usaha?Dah berkodi2 jugak duit yang habis.Kalau nak kata kawin 2 bulan berhempas pulas ...I think tak usaha lebih pun tu..Memang dah rezeki..hehe..

Nyanyian itu selalu sangat terngiang2 di telinga...
Makin lama makin kuat...
Si polan2 pun dah mengandung n dot dot..n si polan lagi
Ku diamkan saja...
Dalam hati...ohhh hanya TUHAN yang tahu..
Yang didepan mata semakin memboyot...
Tunggu masa..Walaupun mataku berbulu melihatnya..
Sabar...Sabar....Itu rezeki dia kata hati..
Kadang xrasa apa pun sebab dah lali..
Selalu ku pujuk hati agar sabar...igtlah TUHAN..ingatlah TUHAN..
Kaulah Insan Terpilih...
Kaulah Insan Yang Tabah..
Tatkala mereka menyanyi lagu itu di telingamu..
Itu rezeki mereka kataku...
...Ingat Tuhan...Ingat Tuhan..
Pasrah.................................
Sabar...

p/s:Luahan hati pada hari ini..

Sekian...

3 comments:

  1. Spt biasa akulah insan prtama yg akan komen.hehe.btol kata hg julie.xdak yg hg boleh buat slain berdoa bersabar n berusaha.aku asa teknik moden camne pn mhl camne pn kalau slagi tuhan xnk kasi kte xleh nk watpe.aku paham prasaan hg even aku xalami tp msti ada hikmah disebaliknya yg kte xtau.aku yg ada ank ni pn sghupa xde ank gak.cik iman tu bkn nak ngn aku.dok brkepit ngn pak dia je.tp hg jgn jemu brusaha n berdoa.I.Allah Allah akan memakbulkan doa hambanya yg xjemu berusaha.

    2T

    ReplyDelete
  2. baru2 ni akak dengar pasangan 8thn kwen br dikurniakan anak...Insyaallah doa byk2 n suh kwn2 doa byk2...doa kwn2 yg kita tak tau dia doa kat kita ikhlas, mustajab...Aminn

    ReplyDelete

Comment

Happy New Year

Assalamualaikum semua.. Selamat tahun baru buat semua..