Banyak Perkara

Assalamualaikum...

Perkara 1: Selamat hari Anniversary ke 3 buat saya dan suami ( dengan nada ucapan buat diri sendiri)

Perkara 2: 10 weeks sudah..alhamdulillah..2 weeks utk habis 1st trim.Cepatlah xsabar nak skodeng budak kecik dalam perut.18hb april ni kita g skodeng ek..

Perkara 3: Bye bye krabi..hurmm xpala next time :)

Perkara 4: Celebr8 anniversary secara mengejut di CH..kalau org dengor CH? asik CH? xde tempat lain ka? ah sudah.hehehe

Keadaan:
Sakit belakang dan sakit kaki, padahal perut bukan besar lagi. Lemak je berlebihan di keseluruhan badan.hahah macam apa je..huhuh

Lepas pergi CH hrtu ada sakit perut sikit , belakang sikit, aktiviti kena bataskan la( tp saya ni degil)..

Makan..dah ok dah, kepayauan dan kepahitan mulut telah berkuranagan...pun dah mula masak di rumah walau xsampai 7 kali seminggu tapi oklah kan?

Kain baju kurung dah ketat..adei,,so terpaksa bukak kancing..boleh begitu? baru 2 bulan.isk isk takut kena diabetis darah tinggi je nnt..

sekian untuk masa sekarang..bye bye bye

Comments

  1. happy anniversary! CH memang tak bosan pun... kan.... pergi banyak kali pun bestttttt

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment

Popular posts from this blog

Sharing Produk SimplySiti Terbaru untuk 2016

Check list keperluan ibu dan baby( newborns)

Mata kiri berdenyut, low blood pressure, low hemoglobin?