Thursday, March 29, 2012

Banyak Perkara

Assalamualaikum...

Perkara 1: Selamat hari Anniversary ke 3 buat saya dan suami ( dengan nada ucapan buat diri sendiri)

Perkara 2: 10 weeks sudah..alhamdulillah..2 weeks utk habis 1st trim.Cepatlah xsabar nak skodeng budak kecik dalam perut.18hb april ni kita g skodeng ek..

Perkara 3: Bye bye krabi..hurmm xpala next time :)

Perkara 4: Celebr8 anniversary secara mengejut di CH..kalau org dengor CH? asik CH? xde tempat lain ka? ah sudah.hehehe

Keadaan:
Sakit belakang dan sakit kaki, padahal perut bukan besar lagi. Lemak je berlebihan di keseluruhan badan.hahah macam apa je..huhuh

Lepas pergi CH hrtu ada sakit perut sikit , belakang sikit, aktiviti kena bataskan la( tp saya ni degil)..

Makan..dah ok dah, kepayauan dan kepahitan mulut telah berkuranagan...pun dah mula masak di rumah walau xsampai 7 kali seminggu tapi oklah kan?

Kain baju kurung dah ketat..adei,,so terpaksa bukak kancing..boleh begitu? baru 2 bulan.isk isk takut kena diabetis darah tinggi je nnt..

sekian untuk masa sekarang..bye bye bye

1 comment:

  1. happy anniversary! CH memang tak bosan pun... kan.... pergi banyak kali pun bestttttt

    ReplyDelete

Comment

Happy New Year

Assalamualaikum semua.. Selamat tahun baru buat semua..