Thursday, June 21, 2012

Rojak ayammmm

Eh tetiba terasa nak makan royak ayam..

Yang sebenarnya saya ni xsuka sangat makan mee rojak ayam ni.Dekat Penang ni mana anderr rojak.Yang andernyer adalah pasemborrr...Pi lah makan kat padang kota tu..jangan tersembur balik sudah..hehe bukan sebab xsedap.Memang sedap tapi kut kena kapak plak dengan peniaga disitu..Mee rojak xdak ka? sini depa panggei Mee Pitchay..hehe..Nama tu semua orang utagha je hok panggei..

Meanwhile, mee rojak ayam ni popular dekat Kuantan ...Tah saya xpernah pergi kedai itu pun.Biasa beli dekat pasar malam yang ada dekat rumah je..

Maka, terpaksalah masak sendiri nampaknya ni.hehe..Resepi sudah jumpa.Kena buat sendirilah nampak gayanya pada hujung minggu ni.. Rupanya?Nanti kalau dah siap( kalau rajin) saya tepek resepi eh? :)

Sekian wassalam...


No comments:

Post a Comment

Comment

Happy New Year

Assalamualaikum semua.. Selamat tahun baru buat semua..