Tuesday, July 14, 2009

ESQ

Salam semua, saja je gimik konon nak mendiamkan diri. Tapi tetiba jadik sehari je nampaknya.Memang bz sgt minggu ni tp buat2 tak bz.:).Takde motivasi pasal rindu kat suami la.huhu..sedih kan?bila org jumpa semua tanya ..huhu..nak cerita jadi malas pasal tak larat nak cerita.hehe..

Aku terpanggil pasal topik ni pasal staf satu office bgtau betapa konsep ni diguna pakai sangat masa sekarang.Aku yang buta2 tak tahu ni terbeliak bijik mata dengar cerita dia.


Apa benda ESQ?


ESQ 165 balances the spiritual, emotional, and intellectual aptitude and attitude in me. It fits nicely in the total training philosophy of interfacing work, life, and learning.. I am truly impressed despite my 28 years experiencing in human capital development. Its' a mind opener.
Roslan Razak, Vice President 1 , Sime Darby Business School

Before I join the ESQ Training I did not realized I did awful things in my life especially to my families, friends and staff. I was egoist, naive and lot more of bad attitudes. ESQ shaked me and made me aware who am I, where am I coming from and where am I heading to. I feel remorse. ESQ had been the eye opener of my heart and will lead me to a better life on the way back to the Almighty.
William de Weerd, Risk Manager, Rodamco Europe, Holland

cited from http://esq.com.my/v1/

Daripada cerita2 orang tu , dapatla dikonklusikan betapa ESQ ni mmg memberi kesan pada diorg.

Kat bawah ni video Khalid Yassin

Khalid Yasin (also known as 'Abu Muhammad' [1], 'Abu Muhammad Khalid Yasin' [2]) and 'Abu Muhammad, Khalid Yasin' [3], born in the 1950s [4] in Harlem, New York, raised in Brooklyn, is a teacher and lecturer of Islam.

Kalau taip ESQ 165 dekat youtube sure keluar video dia.So, dengar2kan.:)

4 comments:

  1. sy pnh p ESQ...
    bgs utk sesiapa yg cari identiti diri...
    sy amat menyarankan sesiapa yg ade duit p kursus ni...
    kursus jati diri yg paling berkesan...

    ReplyDelete
  2. benar2..kalau rajin n xde duit, carilah kt mana2 pasal esq ni..

    ReplyDelete
  3. sorry x pekenalkan diri awal2...
    sy kwn salwa..
    satu course...
    hehehehehe...

    ReplyDelete

Comment

Happy New Year

Assalamualaikum semua.. Selamat tahun baru buat semua..